17 Ağustos 2010 Salı

EGE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ




Fakülte Hakkında


03.07.1992 tarihinde kurulan İktisadi ve İdari bilimler Fakültesi Lisans eğitimine 1994-1995 öğretim yılında başlanmıştır. Halen İktisat, İşletme ve Uluslararası İlişkiler bölümleri ile hizmet verilmektedir. 2000-2001 öğretim yılından başlayarak İkinci Öğretim de programa dahil edilmiştir. Ayrıca her bölüm için Yüksek Lisans ve İşletme Bölümü’nde Doktora olanakları da bulunmaktadır.






Eğitim-öğretim süresi İngilizce hazırlık sınıfı da dahil olmak üzere beş yıl, dil barajını aşan ve doğrudan 1. Sınıfa geçenler için dört yıldır. Eğitimini başarı ile tamamlayan öğrencilere lisans diploması verilir.






Fakültemizde 8 Profesör, 10 Doçent, 13 Yardımcı Doçent, 1 Uzman, 6 Öğretim Görevlisi, 35 Araştırma Görevlisi ve 19 İdari personel çalışmaktadır.






Fakültemiz, İzmir merkezine 10 km. mesafedeki Ege Üniversitesi kampüsünde yer almaktadır.






İ.İ.B.F. FAALİYETLERİ


Fakültemiz faaliyetleri arasında






Üniversite – Sanayi İşbirliği


Staj Olanakları (Yurtiçi-Yurtdışı)


İşletme Gezileri


Kariyer Günleri


Öğrenci Kongreleri (İktisat ve Uluslararası İlişkiler)


Sosyal, Kültürel ve Bilimsel Faaliyetler


Öğrenci Kulübü


gibi faaliyetler yer almakta fakültemiz aynı zamanda Ege Bölgesi Sanayicileriyle işbirliği içinde panel, sempozyum ve konferanslar düzenlemekte, projeler ve eğitim programları yürütmektedir. Ayrıca her yıl fakültemiz tarafından düzenlenen Kariyer Günleri etkinliklerine katılan önemli firmalar pek çok öğrencimizi istihdametmektedir.   



 


Ege Üniversitesi İ.İ.B.F. Misyonu


21. Yüzyılın küresel rekabet ortamının gerektirdiği mesleki ve iletişim becerilerine sahip, kendini geliştiren, özgür düşünceli ve girişimcilik özelliklerine sahip çağdaş, bilimsel, teknolojik ve kültürel birikimin egemen olmasını sağlayacak, toplumun gelişmesine katkıda bulunacak aydın ve yaratıcı düşünebilen bireyler yaratmaktır.


                                       
          "İKTİSADİYAT DEMEK,
                              HER ŞEY DEMEKTİR."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder